November 18, 2010

Kindness & a thankful heart


Living on my own
in a place far away from home
I am thankful
time and time again for my friends
and for those strangers who have became friends
You guys remind me that 
the world is not such a bad place after all.
And give me the courage to face
tomorrow.

獨自在遠離家鄉的地方生活
一次一次的感謝
在我最需要的時候
伸出援手,聽我講話,
幫我打氣的朋友們
還有那些與我
變成朋友的陌生人們.
你們讓我覺得世上還有溫暖
並且給我力量去面對
新的一天.

2 comments:

  1. 遇到一個可以說話的朋友
    是多麼的值得的
    在異鄉的妳
    也不要如此的難過
    換個角度想
    妳已在那邊認識好多好多不同的朋友啊

    ReplyDelete
  2. To reasonwill:是這樣子講沒有錯,可惜大家都分散好遠啊.

    ReplyDelete

Thank you for your comments~ they will be posted once I make sure it's not spam
很高興看到你的留言噢 ~ 留言在確定不是廣告以後會被張貼

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...