July 8, 2010

[ Notice ] Comments working 可以留言了

Hello friends,
I'm so glad that my comments have decided to reappear.
I'm still not sure what happened,
but I'm hoping these comments will decided to stay for good!
*fingers crossed*

Hello朋友們,
我很高興我的留言們決定再次出現,
還是不太清楚為什麼他們之前消失了...
但是我希望這次他們會長期定居在網誌上.
*fingers crossed*

p.s.夏夏我知道旁邊的留言欄有顯示你有留言,
但是點進去那篇時你的留言還是沒有出現,
最近系統怪怪的,請多多包函,不好意思歐.

2 comments:

  1. (鬆一口氣:) )
    No problem.
    謝謝你的公告喔~

    ReplyDelete
  2. 對阿當你的留言不見時我真的被嚇到了
    幸好現在(應該)沒問題了,呼

    ReplyDelete

Thank you for your comments~ they will be posted once I make sure it's not spam
很高興看到你的留言噢 ~ 留言在確定不是廣告以後會被張貼

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...