November 6, 2012

Starbucks stars & holiday cups 星巴克星星與聖誕節杯子

In the past month,
I worked crazy amount of hours
and also consumed crazy amount of coffee.
As proof, here's my star history for Oct,
each star stands for a cup of coffee
and multiple stars means multiple Starbucks trips.
Pretty, isn't it?
過去一個月中,
我的工作時數和我喝的咖啡量成正比.
以下是我的十月的"星星記錄"
每顆星星代表一杯咖啡
一顆星以上代表我一天至少喝了兩杯.
我覺得整個月的星星排出來還蠻漂亮的.
但是我希望以後再也不需要喝那麼多咖啡.



As soon as Halloween was over,
the red holiday Starbucks cups are back!
Every year I look forward to seeing the new designs.
This cute little bird one is currently my favorite.
 萬聖節一結束,
星巴克馬上就開始換上
他們的紅色杯子.
每年都很期待看到新的設計.
小鳥款式是我今年的最愛.
 

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments~ they will be posted once I make sure it's not spam
很高興看到你的留言噢 ~ 留言在確定不是廣告以後會被張貼

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...